[OSGeo Suomi] Re: FOSS4G Suomessa?

Ari Jolma ari.jolma at gmail.com
Fri Feb 10 03:12:54 EST 2012

Laitoin cc:ksi Finland-listan.

On 02/10/2012 09:25 AM, Pekka Sarkola wrote:

> Terve!
>
> Kun niin kovasti innostuin tuosta FOSS4G --konferenssista Denverissä,
> niin olen nyt organisoimassa keskustelua FOSS4G --konferenssin
> järjestämisestä Suomessa. Lievästi suurta kuviota, mutta pitää
> tavoitella suuria asioita ;-)

Hei, ei välttämättä mitenkään iso kuvio, voitaisiin myös harkita
alueellista FOSS4G:tä (Pohjoismaat, Pohjois-Eurooppa tai Eurooppa).
Näitä alueellisia on nyt tulossa useita kansainvälisen oheen ja se on
virallisesti ok.

> Keskustelun aloittamiseksi olen saanut aikaiseksi sen, että
> kiinnostuneet voisivat kokoontua ma 5.3. klo 14 -16 MML:n tiloissa
> Pasilassa. Aiheena olisi siis keskustella löytyykö Suomesta
> riittävästi innokkaita osallistujia / organisaatiota osallistumaan
> konferenssityöryhmään.

Minulle käy 5.3.

Ari

--
Professor Ari Jolma
Department of Civil and Environmental Engineering
Email: ari.jolma at aalto.fi
http://geoinformatics.tkk.fi