[OSGeo Suomi] OSGeo Nordic

Ari Jolma ari.jolma at gmail.com
Tue Feb 25 00:57:31 PST 2014

On 02/25/2014 08:35 AM, Pekka Sarkola wrote:

> [...]
> http://wiki.osgeo.org/wiki/Nordic
>
> Pitää varmaan ensin rauhoittua taas yksi yö (tai useampi):
> ruotsalaiset ovat aina kovia tekemään Nordic --yhteistyötä, kunhan
> kielenä on skandinaviska. Ote wikistä: " Norsk, dansk og svensk vil
> være offisielle arbeidsspråk for et nordisk OSGeo chapter."
>
> Provosoituna meinaan kyllä kommentoida, että saavat muuttaa nimen joko
> "OSGeo Skandiviska" tai sitten viralliseksi kommunikaatiokieleksi
> pitää muuttaa englanti. Tai ehkä me perustetaan "OSGeo Baltic Sea" ja
> kutsutaan Itämeren alueen maat mukaan ;-)

Eivät liene ottaneet yhteyttä keneenkään Suomessa? Jos haluavat pitää
nimenä "Nordic", joka viittaa maantietelliseen alueeseen, niin minusta
virallinen kieli on vain englanti. Jos haluavat linkittyä kielen takia,
niin sitten nimen pitäisi olla joku muu, vaikka tuo "Skandinaviska".
Tällaisen viestin voisimme laittaa local chapters -listalle.

Muuten, sain paljon bounceja tästä finland -listasta. Onkohan siellä
paljon toimimattomia osoitteita? Mulla on listan salasana kateissa,
kerran pyysin sitä mutten saanut ketään vastaamaan.

Ari