Re: [OSGeo-Greek] Γεια χαρά!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ant.mihalakis at yahoo.gr
Wed Mar 10 16:22:40 EST 2010

Γεια σας και από εμένα. Έχω "μπει" κάμποσες φορές στο Ελληνικό φόρουμ αλλά είναι (ή μάλλον, ήταν) κενό. Επί ένα σχεδόν χρόνο ήμουν εγγεγραμμένος στο (διεθνές) του QGIS αλλά πρόσφατα ξεγράφτηκα, καθώς προτίμησα να μην γεμίζω το mailbox μου με μηνύματα που ούτως ή άλλως μπορώ να δω με κατευθείαν εισαγωγή στο φόρουμ, όποτε επιθυμώ. Εννοείται ότι συνεχίζω να λαμβάνω κάθε μήνυμα του Ελλ. φόρουμ.Σχετικά με εμένα: Ονομάζομαι Αντώνης Μιχαλάκης όπως λέει και η λεζάντα και θα με δείτε στο http://wiki.osgeo.org/wiki/User:Ant.mihalakis. Στην καρτέλα "Discussion" φαίνεται
 το αντικείμενο ενασχόλησής μου και τα ενδιαφέροντά μου.Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με μεταπτυχιακή διατριβή στον εννοιολογικό σχεδιασμό μίας χωρικής βάσης δεδομένων για τις ανάγκες των δασικών Υπηρεσιών. Ουσιαστικά, προσπαθώ να μοντελοποιήσω τις κυριότερες υφιστάμενες διαδικασίες αυτών των υπηρεσιών (με UML & OCL), κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει την βάση για τον μετέπειτα σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου γεωπληροφοριακού συστήματος που θα υποστηρίζει τις λειτουργίες τους. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο... Το επίπεδο
 σχεδιασμού είναι το εννοιολογικό και όχι το λογικό (άρα, ανεξάρτητο πλατφόρμας - platform independent model).Προσπαθώ επίσης να γνωστοποιήσω στους συναδέλφους μου την "εναλλακτική λύση" ΓΕΩ-ΕΛ/ΛΑΚ και τις δυνατότητές του για υπηρεσιακή χρήση (το αντικείμενο των δασικών υπηρεσιών είναι κατ' εξοχήν γεωγραφικής φύσεως...). Πρόσφατα (Οκτ. 2009) έγραψα και ένα "αρθράκι" που τους το μοίρασα εσωτερικά, το οποίο καλό θα ήταν να το διαβάσετε και εσείς, μήπως γράφω και καμιά "πατατιά" μέσα! Πως μπορώ να το κοινοποιήσω; Σαν συνημμένο σε μήνυμα
 γίνεται;Ελπίζω να βγουν από το καβούκι τους και οι άλλοι και να ζωντανέψει το φόρουμ....
--- Στις Τρίτ., 09/03/10, ο/η Leonidas Liakos <leonidas_liakos at yahoo.gr> έγραψε: