[OSGeo-Greek] 1st GRASS and GFOSS Greek Users Meeting

Nikos Alexandris nikos.alexandris at felis.uni-freiburg.de
Sat May 21 00:24:28 EDT 2011

On Thursday, May 12, 2011 11:49:25 AM Dimitris Kotzinos wrote:

> διοργανώνουμε το παρακάτω και παρακαλώ για τη συμμετοχή σας και σαν
> ομιλητές ...

> Είναι μια ευκαιρία να βρεθούμε και να δούμε και από κοντά και το θέμα
> του OSGeo Greek Chapter!

Γεια χαρά ;-)

Τον καιρό αυτό  είμαι υποχρεωμένος, όπως ορίζει το Σύνταγμα στη χώρας μας, να
θητεύσω στον ΕΣ.

Εαν μου δοθεί ο χρόνος το Σάββατο ή την Κυριακή, είναι αυτονόητο (για μένα)
ότι θα είμαι παρόν και με μεγάλη χαρά θα ήθελα να παρουσιάσω κάτι σχετικά με
το grass.

Φιλικά, Νίκος

[rest deleted]