[OSGeo-Greek] 1st GRASS and GFOSS Greek Users Meeting

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Mon May 30 13:43:51 EDT 2011

Καλησπέρα Δημήτρη,

Δυστυχώς ξεκινήσαμε 4 βδομάδες εκπαίδευση, οπότε δεν θα μπορέσω να έχω άδεια
για να παρουσιάσω στη συνάντηση. :(

Ελπίζω να τα καταφέρω σε επόμενη συνάντηση.

Πάντως στο link μπορείτε να βρείτε παρόμοια παρουσίαση του OSGeoLive από το
GeoDataCamp2010:

http://www.geodata.gov.gr/geodatacamp/mediawiki/images/c/cc/GeoDataCamp2010_GEOFOSS_OSGeoLive.pdf

Χαιρετισμούς,
Άγγελος