[OSGeo-Greek] Ομαδική υποστήριξη για την υποψηφιότητα του Άγγελου; Wake-Up Call!

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Wed Jul 4 04:10:11 PDT 2012

Pano Voudouris:

Nikos Alexandris:
> [...]

> Ας μαζέψουμε τα +1 εδώ, και όχι στη λίστα <discuss at lists.osgeo.org>. Και
> στέλνει, ο ΔημήτρηςΚ, για παράδειγμα, ένα μόνο μήνυμα με τα ονόματα των
> υποστηρικτών της υποψηφιότητας του Άγγελου (και όποιου άλλου, αν υπάρξει).

> Θα είναι μια συμβολική κίνηση ομαδικότητας. Αν πάλι βλέπετε ότι δεν έχει
> νόημα, το ξεχνάμε.

Έχουν περάσει μέρες. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για μια "συμβολική
κίνηση ομαδικότητας" (σημείωση: την ανέφερε, ως μη υποχρεωτική βέβαια, και ο
τωρινός πρόεδρος του ιδρύματος, Arnulf Ch., ).  Οπότε και σήμερα αργά θα
προχωρήσω στο να εκδηλώσω την υποστήριξή μου για την υποψηφιότητα του Άγγελου.

Φιλικά, Νίκος