[OSGeo-Greek] OSGEO Journal Annual Report

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Thu Apr 4 04:09:49 PDT 2013

Dimitris Kotzinos wrote:
..
> όπως ίσως είδατε και από τη γενική λίστα θα φτιάξω ένα report για ότι
> δραστηριότητες είχαμε το 2012 είτε ομαδικά είτε ατομικά και σχετίζονται
> με το OSGEO.

> Ότι θέλετε να συμπεριληφθεί σας παρακαλώ να μου το στείλετε άμεσα (π.χ.
> μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι).

Μόνο για 2012, έτσι;

Αν μετράει(-άνε), συμμετοχή στο GRASS community sprint στην Πράγα, όπου έκανα
πολύ λίγα:
<http://grass.osgeo.org/announces/community_sprint_prague2012.html>.

(αν και για 2013, συμμετοχή και στο CS στην Γένοβα όπου έχω την ψευδαίσθηση
ότι κάτι έκανα: <http://grass.osgeo.org/news/17/15/Press-release-GRASS-GIS-
Community-Sprint-2013-in-Genova/>)

Είναι, επίσης, και η μεταφραστική δραστηριότητα της σελίδας του OSGeo (όπου
υπήρξε πολύ μικρή συμμετοχή, ως συνήθως, και κατέληξε να είναι one-man show)
το καλοκαίρι.

Όσοι ενδιαφερόμαστε, οφείλουμε να δούμε τι και πως θα πράξουμε για να
ενεργοποιήσουμε *συμμετοχές*.

Ευχαριστώ, Νίκος