[OSGeo-Greek] Κτηματολόγιο..

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Fri Apr 12 02:29:39 PDT 2013

Kontos Harry wrote:

> Καλημέρα σας...

Καλημέρα. Υποθέτω ότι το μήνυμα αυτό ήρθε εκ παραδρομής στη λίστα αυτή.

> Έχω συνδέσει κατόπιν οδηγιών σας τον server του κτηματολογίου στο
> ArcCatalog του ArcGis 9.

Ποιες οδηγίες;  Η λίστα αυτή αφορά σε εφαρμογές ελεύθερες και ανοιχτού κώδικα.
Ως εκ τούτου, δεν σχετίζεται με ιδιόκτητα προϊόντα όπως αυτά της ESRI.

> Ερωτήσεις...
> α) Πως μπορώ να το καλέσω στο ArcMap σαν υπόβαθρο;

Μήπως το παρακάτω είναι χρήσιμο:

<http://webhelp.esri.com/arcgisdesktop/9.2/index.cfm?TopicName=Adding_a_WMS_service_layer_to_ArcMap>

;

> β) Επειδή είναι αρκετά αργό μπορώ να κόψω ένα κομμάτι και να το τρέχω
> τοπικά;

Δεν το γνωρίζω.  Ωστόσο, η άδεια χρήσης των δεδομένων της Κτηματολόγιο Α.Ε.
είναι διαθέσιμη στην στη σελίδα
<http://gis.ktimanet.gr/wms/ktbasemap/default.aspx> (βλέπε σύνδεσμο "ΕΙΔΙΚΟΙ
ΟΡΟΙ" κάτω δεξιά).

> Ευχαριστώ

Σχετικές οδηγίες για WMS για το *πάρα πολύ καλό* QuantumGIS υπάρχουν, για
παράδειγμα, στον παρακάτω οδηγό:

<http://qgis.spatialthoughts.com/2012/05/tutorial-using-online-data-via-wms-
in.html>.  Είναι μια ελεύθερη (με μεγάλο κόστος για τους προγραμματιστές και
την κοινότητα -- χωρίς κόστος για τον τελικό χρήστη) εναλλακτική απέναντι στα
προϊόντα της ESRI.

Καλή επιτυχία, Νίκος