[OSGeo-Greek] Πρθ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Mon Apr 15 05:15:57 PDT 2013

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ wrote:

> Στο σπίτι έχω dual boot (WIN<->Ubuntu) αλλά στην υπηρεσία δεν παίζει αυτό το
> σενάριο, καθώς υπάρχουν λογισμικά που τρέχουν μόνο σε windows (πχ Autocad
> MAP για δασικούς χάρτες κτλ). Το Grass το έχω δουλέψει λίγο, κατάλαβα τη
> φιλοσοφία του, αλλά και πάλι, υπουργεία κτλ ρυθμίζουν τη λειτουργία τους με
> βάση τα windows. Σκεφτείτε ότι η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ μοιράζει (δωρεάν σε
> δημόσιους φορείς) Add-on εφαρμογή σε .NET για να έρχεται η θέαση της μέσα
> μόνο σε Autocad MAP & ArcGIS (με την εφαρμογή παρακάμπτεται το WMS), ενώ
> [...]

Αντώνη,

ευχαριστώ για την δράση -- πρώτα -- και την ενημέρωση.  Δεν υπέπεσε στην
αντίληψή μου η εν λόγω δράση σας.  Μπορείς σε παρακαλώ να δημοσιεύσεις
αυτούσια την επίσημη απάντηση της Κτηματολόγιο Α.Ε. εδώ;

Μπορούμε με κάποιο τρόπο, ως άτομα και ως κοινότητα, να υποστηρίξουμε τη δράση
αυτή;

Ευχαριστώ, Νίκος