[OSGeo-Greek] FOSSCOMM 2013 - Συνάντηση

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Mon Apr 15 07:42:42 PDT 2013

Καλησπέρα Βασίλη,

Γενικά η οργάνωση του OSGeo βασίζεται στις λίστες ταχυδρομίου (που
φιλοξενούνται στους servers OSGeo) και στις συναντήσεις μέσω IRC (όπως
το Board, και οι διάφορες επιτροπές). Επίσης το πόσο ενεργές είναι οι
κοινότητες κατα κάποιο τρόπο "μετράται" από την κίνηση στις λίστες
αυτές, οπότε προσωπικά θεωρώ ότι καλό είναι να συζητάμε και από εδώ.

Δεν είμαι αντίθετος σε ομάδα στο Google+, αρκεί να διατηρήσουμε την
λίστα ώς βασικό τρόπο επικοινωνίας.

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos