[OSGeo-Greek] FOSSCOMM 2013 - Συνάντηση

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Mon Apr 15 08:16:01 PDT 2013

Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε αυτή την ομάδα στο G+ ανεξάρτητα από τους
επίσημους τρόπους επικοινωνίας σαν προσπάθεια "marketing". Άλλωστε κάτι
τέτοιο γίνεται μέσω Twitter από τον OSGeo.

Σχετικά με την ιδέα σου για την πλατφόρμα Νίκο, ναι μεν είναι καλή, αλλά
νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να είμαστε πιο ενεργοί σε διεθνή forum και
πλατφόρμες ώστε να φαίνεται περισσότερο η δουλειά μας. Αν το πρόβλημα
τώρα είναι η γλώσσα, ας το σκεφτούμε. Πιστεύω όμως οτι οποιοσδήποτε
σήμερα ασχολείται με τεχνικά θέματα (πρέπει να) γνωρίζει Αγγλικά...

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos
Remote Sensing Laboratory