[OSGeo-Greek] FOSSCOMM 2013 - Συνάντηση

Dimitris Kotzinos kotzino at csd.uoc.gr
Mon Apr 15 11:29:36 PDT 2013

Καλησπέρα,

εγώ θα είμαι στην Αθήνα για τη FOSSCOM το Σάββατο όλη μέρα οπότε θα χαρώ
να τα πούμε εκεί! Την Κυριακή δυστυχώς πρέπει να ταξιδέψω για πίσω ...
Θα ήταν καλό να είχαμε οργανώσει και καμιά παρουσίαση για τα του OSGEO
όπως είχε γίνει πέρυσι στις Σέρρες αλλά και του χρόνου καλά είναι! :)

Προτείνω να βρούμε ένα διάλειμμα το Σάββατο κατά το μεσημέρι ή νωρίς το
απόγευμα για να κάνουμε τη συνάντησή μας - καλό θα είναι.

Για τις πλατφόρμες επικοινωνίας μπορούμε να δοκιμάσουμε όλα τα
προτεινόμενα αλλά το βασικό είναι να υπάρχει συμμετοχή - μέχρι στιγμής
ακόμα και η λίστα είναι πολύ αραιή σε περιεχόμενο. Οπότε το βασικό είναι
να βρισκόμαστε, το που είναι δευτερεύον.
Πάντως αν το προτιμάτε μπορούμε να οργανώσουμε μια G+ συνάντηση μια φορά
το μήνα, μπορώ να αναλάβω και γω τα διαδικαστικά.

Άγγελε, αν τελικά συμφωνούμε για το Σάββατο (συγνώμη @Αργυρός) θες να
δεις τι ώρα βολεύει;

Χαιρετισμούς σε όλους,

Δημήτρης