[OSGeo-Greek] Σχετ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ant.mihalakis at yahoo.gr
Thu Apr 18 22:39:08 PDT 2013

Η τελευταία έκδοση που βλέπω διαθέσιμη στο OSGeo4W Installer και στο http://qgis.org/downloads/ είναι η 1.8.0 Lisboa πού εγκατέστησα πάλι χθες από το OSGeo4W Installer και πάλι έχει πρόβλημα με τα Ελληνικά. Τώρα όμως μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα οι εκδόσεις 1.6.0 και 1.8.0 χωρίς μετονομασίες φακέλων κτλ (στο C: υπάρχουν οι φάκελοι OSGEO4W για το 1.6.0 & OSGEO4W_NEW για το 1.8.0). Πρακτικά λοιπόν, λύνεται προς το παρόν το πρόβλημα. Την έκδοση 1.9 alpha δεν τη βλέπω πουθενά, εάν είναι πειραματική, ας περιμένουμε. Χαιρετίσματα και από εμάς στην Κόρινθο και καλή επιτυχία στο FOSSCOM.
Αντώνης

 Απο: Pantelis Arvanitis <arvanitisher at gmail.com>
Προς: ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ <ant.mihalakis at yahoo.gr>
Στάλθηκε: 8:41 μ.μ. Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013
Θέμα: Re: [OSGeo-Greek] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Ναι υπάρχει αυτο το πρόβλημάε τα ελληνικά αλλά αν κατεβάσεις την έκδοση 1.9 alpha δεν έχει πρόβλημα.  Προσπάθησε να το εγκαταστησεις από το Master  abvance έχει οδηγίες στην ιστοσελίδα.  Αν έχεις πρόβλημα πες μου. Χαιρετίσματα απο τα δάση στο Ηράκλειο
Στις 15 Απρ 2013 8:49 ΠΜ, ο χρήστης "ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ" <ant.mihalakis at yahoo.gr> έγραψε:

Γειά σας!