[Gvsig_br] Formularios em gvSIG

Andrés Maneiro amaneiro em icarto.es
Segunda Maio 2 01:39:02 PDT 2011

Olà Nilton,

estou vendo na súa páxina e non há dispoñible o programa, parece que
están a facer algúns cambios: http://java.net/projects/abeille/

Na miña computadora (Ubuntu GNU/Linux) teño instalado unha versión do
programa. Usa voçé Linux? Eu posso enviarllo se o desexa.

Se quer desenvolver os seus propios formularios e desexa axuda ou
consultas, pode facelas nesta rolda de correo (en xeral usamos inglés,
pero portugués ou español son benvidos, o que voçé prefira):

saúdos,
amaneiro

PD: desculpa que non me exprese moi ben no portugués, o máis próximo é a
lingua galega :) http://pt.wikipedia.org/wiki/L%C3%ADngua_galega