[Gvsig_italian] gvSIG 1.9: collaborare come collaudatori

Manuel Madrid madrid_man a gva.es
Ven 3 Lug 2009 02:46:45 PDT

Dear Claudio and all gvSIG Italian users,

The oficial way to report gvSIG bugs is the International mailing list
and the language must be English. Unfurtunately we can not guarantee to
give support in any other language.

Nevertheless, Claudio, it's not necessary that you translate you report.
  I think we'd understood it. In gvSIG 1.9, we've extended the
geoprocessing tools to the rest of the geometries (lines and points, not
only polygons). This means that as a result of any of the geoprocessing
tools you'll get some "extra" files. The problem that we have now is
that this extra files are not always created OK. This will be fixed in
future builds.

Sorry for the inconvenience and thank you very much for you collaboration.

Best regards,
Manuel Madrid.

Claudio escribió:
> Al momento sto testando la build 1237 su win per la mia giornata di
> lab ad una summer school e vi farò sapere a breve se ho riscontrato
> problemi e di che tipo.
> Intanto posso dare un anticipo di contributo:
>
> 1. operazioni di overlay in cui si deve indicare il nuovo shape da
> creare (come risultato). L'elaborazione va a buon fine, solamente che
> se nomino il nuovo file (ad esempio) "fiumi", gvSIG ne crea due di cui
> uno con il nome da me indicato ed un altro che nomina
> "fiumi_LN" (indicando la primitiva vettoriale). Credo che sia meglio
> [...]

Manuel Madrid.
Proyecto gvSIG (http://www.gvsig.gva.es)
Asistencia Técnica Externa.
Conselleria d'Infraestructures i Transport.
Generalitat Valenciana.
Valencia (Spain).

Este mensaje, y en su caso, cualquier fichero anexo al mismo, puede
contener información confidencial, siendo para uso exclusivo del
destinatario, quedando prohibida su divulgación copia o distribución a
terceros sin la autorización expresa del remitente.

Si Vd. ha recibido este mensaje erróneamente, se ruega lo notifique al
remitente y proceda a su borrado.

Gracias por su colaboración.