[Nordic] Tåg till Foss4g 2019 i Bukarest

Nicklas Avén nicklas.aven at jordogskog.no
Wed Oct 24 05:48:36 PDT 2018

Bra

Jag har ställt frågan till tagbokningen.se vad som är bästa rutt och
pris.

Antagligen är det billigaste att köpa interrail-kort. För 15/5, dvs 5
resdagar inom 15 dagar så kostar det nu 269 €, om man är över 27 år. är
man under 27 år så är det lite billigare. Så tillkommer platsbokningar
och ev sovvagn.
Men så brukar det vara kampanj om man köper interail-kortet på vintern,
men det visste de inte något om än.

Kanske det skulle vara idé att höra med OsGeo om de borde förhandla
fram ett gruppris för flera på interrail-kort? Kanske kan de få en
grupp på flera hundra från olika delar av Europa. Då borde de kunna
göra något med priset. Det är ju samma kort i hela Europa.
https://www.interrail.eu/en/interrail-passes/global-pass

Fördelen med intrerrail är ju att om man missar något tåg så kan man
bara ta nästa. Enkelt när det är förseningar mellan tågen.

/Nicklas