[OSGeoJapan-discuss] ラガワン先生のSol Katz賞ノミネートについて

Jeff McKenna jmckenna @ gatewaygeomatics.com
2012年 9月 18日 (火) 05:37:58 PDT

Hello everyone! :)

It would be great to show the support for Venka-sensei, from the
OSGeo-Japan chapter.

Thank you my friends,

-jeff