[OSGeoJapan-discuss] QuantumGIS1.8ユーザガイド等の翻訳について

Yoichi Kayama yoichi.kayama @ gmail.com
2013年 1月 6日 (日) 22:15:20 PST

Hi  Daniel

Thank you for your advice.
I would like to do Japanese Language Maintainer for QGIS translation
until  other people  come to candidacy.