[Poland] Tłumaczenie OSGeo4W

Milena Nowotarska do.milenki w gmail.com
Czw, 18 Lis 2010, 17:41:19 EST

Witajcie,

rozpoczęłam tłumaczenie instalatora OSGeo4W [1]. Na razie jest
pierwsza strona, GUI jest w trakcie. Jeśli ktoś z Was chce się
włączyć, to zapraszam, a nawet nalegam.
Jeśli znajdziecie błędy w tłumaczeniu lub inne nieszczęścia, proszę o
wytknięcie w mailu lub poprawkę bezpośrednio na stronie.

Mam nadzieję, że tłumaczenie zmniejszy trochę szok, którego doznają
osoby wchodzące po raz pierwszy na tę wiki ;)

W tzw. "międzyczasie" tłumaczę ćwiczenia ZOO "Practical introduction
to ZOO - The Open WPS Platform" [2] i jestem w połowie. Jeśli ktoś się
nudzi, to oddam do skończenia.

[1] http://trac.osgeo.org/osgeo4w/wiki/OSGeo4W_pl
[2] http://zoo-project.org/trac/wiki/ZooWorkshop2010/Content

Pozdrawiam