[Poland] Pospotkaniowe reminescencje

Robert Szczepanek robert w szczepanek.pl
Wto, 23 Lis 2010, 18:55:47 EST

W dniu 22.11.2010 14:34, Tomasz.Kubik pisze:
> Witajcie,
> Z małym opóźnieniem przesyłam ustalenia z ostatniego spotkania OSGeoPL, które odbyło się przy okazji hackfest QGIS we Wrocławiu.
> Zapraszam do lektury i konstruktywnych wniosków.
>
> Pozdrawiam,
> Tomasz Kubik

Witam,

> 2. Stwierdziliśmy, że do promocji OSGeoPL i rozliczeń (rocznych) należy:
>          - wprowadzić "obowiązkowe raportowanie", tj. zamieszczanie postów/wpisów na naszej stronie wiki

Faktycznie dzieje się coraz więcej, ale jednocześnie coraz więcej rzeczy
umyka. Żeby nie umykało, częściowo uzupełniłem
http://wiki.osgeo.org/wiki/Poland/archiwum o informacje z GIS Day i inne
takie ...

Cieszy fakt, że nasze grono zasiliło sporo nowych osób, no i że średnia
wieku drastycznie spadła :)

pozdrawiam,
Robert