[Poland] soft

Robert Szczepanek robert w szczepanek.pl
Pią, 24 Sie 2012, 13:30:38 PDT

On 24.08.2012 21:39, Mateusz Loskot wrote:

> Ciekawa inicjatywa.

Artur, napiszę krótko - Wasze koło wymiata. Trzymam kciuki.

> Nie jestem prawnikiem, ale z obserwacji mam wrażenie że edukacja
> preferuje GPL oraz LGPL.
> Na przykład taki pakiet SAGA: http://www.saga-gis.org/en/index.html

Wszystko zależy od tego, co jest Waszym celem.
Z ostatnich dyskusji na listach OSGeo wynika, że nowe projekty raczej
wybierają bardziej liberalne licencje - MIT, BSD, albo coś w tym stylu.
A jeśli programy mają być związane ze SpatiaLite, chyba najlepiej byłoby
robić to na takiej samej licencji, czyli na GPL v3.

pozdrawiam,
Robert