[Poland] geosoft

Artur Krawczyk artkraw w agh.edu.pl
Wto, 28 Sie 2012, 02:40:22 PDT

Witajcie,

  Dzięki wielkie za wasze uwagi

  Staż w Genui

  - na jobs nie puszczę tej oferty stażu bo już tylko 13
  dni zostało, a sam pracy nie szukam więc nie będę się raczej
  zapisywał na tą listę.

  Koło naukowe

  Dzięki Robercie za dobre słowa ale z tym "wymiataniem"  to
  przesadzasz, zresztą Międzywydziałowe Laboratorium Grafiki idzie do
  likwidacji więc niedługo będzie spokój.

  Mateusz - Serdecznie dzięki za linki
  tego nie znałem - a to robi niezłe wrażenie http://www.osgeo.org/educational_content
  Mogę do kogoś napisać OSGeo_Education_Projects (brak lidera - mogę
  wysłać do wszystkich) tylko czy to ma sens ?
  jeśli tłumaczymy z ogólnoświatowego na język polski ?
  Jakoś nie jestem przekonany, odeślą mnie pewnie do naszego Chaptera
  i koło się zamknie.

  Robert
  "A może po prostu zacząć na stronie OSGeo Polska od listy kół naukowych"
  może i można ale co to da ? ja wrzucę swoje ty dorzucisz swoje
  reszta może coś wie i dorzuci jeszcze ze dwa koła ... no i co - mamy
  niepełną listę i co dalej ?

  Robert
> Nie jestem prawnikiem, ale z obserwacji mam wrażenie że edukacja
> preferuje GPL oraz LGPL.
> Wszystko zależy od tego, co jest Waszym celem.

Właśnie w tym jest problem ... bo to są bardzo
"różniste"  programy, często pisane na jakieś platformy
ArcGIS albo MicroStation albo nawet skrypty ...

Inna sprawa że dopiero jednego studenta przekonałem na opublikowanie
kodu ... ale dobre i to ... ;-).

> A jeśli programy mają być związane ze SpatiaLite, chyba najlepiej byłoby
> robić to na takiej samej licencji, czyli na GPL v3.

Na razie jeszcze nic na spatialite nie napisaliśmy ... to dopiero w
planach .

Tomasz

 nie nie chodzi o stronę

Dzięki cenna informacja.

Fjanie by było tylko trzeba na to serwer.

Sam kiedyś miałem pomysł, aby utworzyć repozytorium dla projektów studenckich (i innych), aby "polska myśl geoinformatyczna" mogła przebijać się gdzieś dalej.

nie znam assembli - składowanie kodu na razie będzie wyglądało
prymitywnie - pliki na serwerze w przyszłości będzie SVN - ale nie
wiem kiedy

Jeśli chodzi o licencje na prace magisterskie to ostatnio poradziłem
studentom  którzy publikują te prace w sieci
dołączanie informacji o licencji
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/

A jakiś przykład (na czym polega "skażenie") ?
- ?

--
Pozdrawiam,
dr inż. Artur Krawczyk