[Portugal] O que aconteceu ao MapFish?

Micho Garcia michogar gmail.com
Segunda-Feira, 16 de Julho de 2012 - 05:42:44 PDT

Ola,

agora mesmo estou considerando a posibilidade de utilizar o MapFish
para desenvolver visores dentro dunha organicação e interessame moito
este tema. A minha ideia e usar a parte de servidor (Pylons e
SQLAlchemy) e intentar incluir MapQuery para a parte cliente. Ainda
estou investigando a posibilidade. Imos comentando.

Respecto a o uso das novas versiões das librerias, penso que o uso de
GeoExt 1.1 non debería dar moitos problemas pero o cambio a GeoExt 2 e
posible que sexa mais complexo xa que os cambios co respecto a o
GeoExt 1 são mais importantes. Pelo que eu viu existen tests para a
parte cliente, um bom teste pode ser actualizar as librerías e lanzar
os tests.

Saudos.

Micho García
GIS Developer Artisan