[QGIS-pl] Spotkanie użytkowników QGIS w cieniu wirusa...

Łukasz Brylak l.brylak w gmail.com
Wto, 17 Mar 2020, 06:15:07 PDT

Cześć
Ja tez myślę, że pomysł spotkania online jest dobry. To jest też fajna
opcja na pokazanie, że pracować można w każdych warunkach.

Pozdrawiam,
Łukasz

niedz., 15 mar 2020 o 17:42 Jarosław Sadowski <