[QGIS-pl] Spotkanie użytkowników QGIS w cieniu wirusa...

Łukasz Brylak l.brylak w gmail.com
Wto, 17 Mar 2020, 08:00:23 PDT

Zgadzam się, że nie do końca o to chodzi i przyznaję, że masz w tym sporo
racji. Musimy jednak pamiętać o tych, którzy z QGISem mają niewiele
wspólnego. Dajmy im okazje do tego, żeby chociaż zobaczyli jakieś nowości
czy ciekawe rozwiązania. Fakt, niech nie będzie to "spotkanie" ale w
jakiejś formie to na pewno może być dla takich ludzi inspirujące. Myślę, że
w dużej mierze właśnie o to chodzi, żeby jak najwięcej osób się w to
wkręciło. Nieszablonowa sytuacja wymaga nieszablonowego podejścia:) To tak
tylko moje zdanie.

Pozdrawiam,
Łukasz