[QGIS-pl] Spotkanie użytkowników QGIS w cieniu wirusa...

Michał Drożdż michal.drozdz w gis-support.pl
Wto, 17 Mar 2020, 10:18:55 PDT

Dzięki za opinie.
Też wolałbym spotkanie z imprezą integracyjną, ale wygląda na to, że z
takimi wydarzeniami pożegnamy się na jakiś czas.

Uważam, że głównym celem tej imprezy jest jednak promocja QGIS. Rozumiem to
jako tworzenie wartości dodanej dla użytkowników, pokazanie, że jesteśmy
silną i sprawną społecznością skupioną wokół fajnej sprawy. Zorganizowanie
spotkania pomimo okoliczności, w formie jaka jest osiągalna, wpłynie
pozytywnie na pozycję QGIS wśród obecnych i potencjalnych użytkowników.
Dodatkowo prawdopodobnie wytworzone zostanie dużo materiału w postaci
warsztatów i prezentacji nagranych na wideo. To na pewno będzie pozytywne.

Nie mamy oficjalnych struktur, które miałby prerogatywy podjęcia decyzji w
tej sprawie, dlatego proponuję dyskusję nad ewentualną formą spotkania, a
na koniec głosowanie jawne na zasadzie: każdy użytkownik tej listy ma jeden
głos.

Co do technikaliów. Kilka osób od nas będzie uczestniczyć w tym wydarzeniu:
https://sekurak.pl/remote-sekurak-hacking-party-rshp-czyli-w-pelni-zdalna-praktyczna-konferencja-sekuraka-wbijajcie/

- popatrzymy jakimi narzędziami się posługują i czy ma to ręce i nogi.

--

*Michał Drożdż*

Dyrektor Zarządzający, CEO

tel: +48 888 200 115