[Qgis-sk] Séria blog článkov o súradnicových systémoch - diel 1

Peter Piesecký pieseckypeter na posteo.net
Ne, 24. Jan 09:44:02 PST 2021

Ahojte,

po dlhšej odmlke som sa vrátil k článkom na tému súradnicových systémov.
Učesal som a zapracoval všetky doteraz obdržané pripomienky do prvého
dielu (prvá časť pôvodného "moloch" nástrelu).

Opäť sa jedná o neformátovaný export (popisky obrázkov sú ako samostatný
odstavec bezprostredne pred obrázkom). Pre účely finálneho zverejnenia na
webe viem všetky obrázky dodať aj vo vektore.

Opäť by som Vás rád poprosil o pripomienky. Text sa nachádza na
https://docs.google.com/document/d/1DQbL7OgFqPWV7zd1dqswP5vwLLx0mLimSgfe-Azef1s/edit
(všetci s linkom by mali mať právo pridávať komentáre).

Pokúsim sa v blízkej dobe ozvať aj s pokračovaním - súradnicové systémy
v GIS.

Želám ešte pekný zvyšok nedele,
Peťo