[Valencia] Un altre nou

bicifamiliar info at bicifamiliar.org
Wed Mar 7 18:02:55 EST 2012

Hola bona nit,
em presentaré, sóc Paco Guillem, portaré un any fent cosetes amb JOSM,
he cartografiat la zona on visc, Massalfassar, i algunes altres zones
quan les he visitades, i he intentat fer algun mapa per a proves
d'orientació usant
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenOrienteeringMap i
http://www.oobrien.com/oom/ sense massa èxit.

M'interessa molt el tema de mapes ciclistes que s'ha comentat, per ser
ciclista urbà i interessar-me els temes de mobilitat sostenible, a més a
la feina tenim pensat fer alguna cosa similar a l'Horta Sud.

Sóc membre de talk-es en openstreetmap.org des de fa un any, i vaig
conèixer este grup fa un mes que em vaig subscriure.

Tinc molt d'interés en acudir a les trobades dels geoinquiets, però este
divendres no podré anar, a vore si a l'altra.

De les presentacions de Jorge Sanz per a mi la primera és prou evident i
clara, però la segona en quan parla de GIS, Mapnik, TileMill,
TileStream, nik2img, APIs... la veritat és que em perd, espere que no
siga l'última sobre OSM i poder aprendre de tot açò.

Bo, seguiré atent a la llista i faré per aportar quan em siga possible.

Paco