[Valencia] Un altre nou

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Thu Mar 8 05:03:25 EST 2012

Hola Paco benvingut!

El 08/03/12 00:02, bicifamiliar escribió:
> Hola bona nit,
> em presentaré, sóc Paco Guillem, portaré un any fent cosetes amb JOSM,
> he cartografiat la zona on visc, Massalfassar, i algunes altres zones
> quan les he visitades, i he intentat fer algun mapa per a proves
> d'orientació usant
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenOrienteeringMap i
> http://www.oobrien.com/oom/ sense massa èxit.

Sense èxit per que no has sigut capaç de crear el mapa o per que el
resultats no t'agradaven? (si continues esta part del fil canvia el
assumpte del mail)

> M'interessa molt el tema de mapes ciclistes que s'ha comentat, per ser
> ciclista urbà i interessar-me els temes de mobilitat sostenible, a més a
> la feina tenim pensat fer alguna cosa similar a l'Horta Sud.

On treballes? -- visc a l'Horta Sud :)

> Sóc membre de talk-es at openstreetmap.org des de fa un any, i vaig
> conèixer este grup fa un mes que em vaig subscriure.
>
> Tinc molt d'interés en acudir a les trobades dels geoinquiets, però este
> divendres no podré anar, a vore si a l'altra.

En farem més xerrades de OSM, això sembla prou segur a vore si pots
vindre a la pròxima.

> De les presentacions de Jorge Sanz per a mi la primera és prou evident i
> clara, però la segona en quan parla de GIS, Mapnik, TileMill,
> TileStream, nik2img, APIs... la veritat és que em perd, espere que no
> siga l'última sobre OSM i poder aprendre de tot açò.

Quan Pedro faça la versió valenciana del taller que farà a Girona, no te
l'has de perdre!

Salutacions

- --
Jorge Gaspar Sanz Salinas