[Valencia] [Geoinquiets Barcelona] Nº964: geofencing, electrolineres, ecosistema, reconstrucció

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Oct 16 23:41:52 PDT 2018

I com és viure amb un vehicle elèctric? Suposo que has notat canvis, però
has vist reduït l'àmbit geogràfic (la teva llibertat de moviments)?
O potser simplement necessites més planificació i anticipació per poder fer
les mateixes coses?

Jo faig servir la moto cada dia i m'estic plantejant canviar a una moto
elèctrica, però malgrat que ja viatjo poc per carretera no vull renunciar a
fer sortides de tant en tant....

Raf

Missatge de Carlos López PSIG <carlos.lopez at psig.es> del dia dc., 17 d’oct.
2018 a les 8:27: