[Geoinquiets Barcelona] Presentació i sobre el Citilab

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Fri Feb 26 14:39:00 EST 2010

Hola

Avanç de tot, disculpeu-me si faig alguna espardenyada per que el meu
català escrit està molt (però molt) arrobellat...

Bé molts em coneixeu però com que m'acabe d'inscriure a la llista,
crec u sempre ha de presentar-se.

Jo soc Jorge, de València, treballe a Prodevelop una empresa de
desenvolupament de software, treballe al equip de gvSIG i participe a
OSGeo y OSGeo-es des que va començar el capítol local. També escric un
blog amb uns amics que es diu http://geomaticblog.net encara que
portem una temporada que no es que estigam molt actius.

La segona raó del correu es comentar-vos que estic aquest cap de
setmana en Barcelona a un congres al Citilab de Cornellà (i allotjat
molt amablement a casa de Lorenzo). El Citilab pareix un bon candidat
per al code sprint: está al costat del metro (final de la llínia 5) i
té prou puesto per a un nombre reduït de gent que vulga treballar i té
cafeteria, etc.

Bé, res més, llàstima que sempre quedeu quan n'estic de sarao, la
vegada anterior a la barcamp de València i ara a la DrupalCamp de
Barcelona... (bueno, també es que jo m'apunte a un bombardeo..:P).

Salut!!
--
Jorge Gaspar Sanz Salinas
Ingeniero en Geodesia y Cartografía