Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació i sobre el Citilab

Antonio Santiago asantiagop at gmail.com
Fri Feb 26 14:51:06 EST 2010

Hola Jorge,
jo sóc l'Antonio, completament nou a aquesta llista.

Vaig començar a fer servir el Drupal fa uns quants mesos i estic més que
conent. Vaig començar un projecte sobre mapes en 2D amb Drupal i Flash/Flex
com a component d'edició i visualització. Llastima que per mi hagui estat
del tot impossible anar-hi a la Drupalcamp.

Tinc el geomaticblog al meu "Google Reader" des de fa no se quant i entenc
perfectament que no puguis escriure lo que desitjaris, perque treu un munt
de temps.

Espero que puguis assistir demà.