[Geoinquiets Barcelona] offtopic: allotjament

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Jun 23 03:26:35 EDT 2010

Algú havia de ser el primer en posar un offtopic  =)

Estic buscant un bon allotjament web gratuït (o mooolt barat) que permeti
mailman, wiki/blog i domini propi (que ja tinc).
Una cosa com http://dreamhostapps.com/ <http://dreamhostapps.com/%20>però
amb més garanties, i no conec res de
http://www.loading.es/hosting/alojamiento-web/index.html
(aplicacions instalables via Fantastico o similar) ni de
http://my-place.us/content/view/16/26/ ni tampoc de
http://muydom.com/hosting.
I em sembla que cap d'ells ofereix mailman, que només he trobat de pagament
(4 usd/mes) a http://www.mailmanhost.com/order.html i de moment Google
Groups no és una alternativa pels problemes d'spam.

Ja sé que normalment tens el què pagues, però potser algú de vosaltres amb
més experiència pot suggerir altres opcions....

Gràcies,