[Geoinquiets Barcelona] offtopic: allotjament

xavi at tarbz2.net xavi at tarbz2.net
Wed Jun 23 06:25:44 EDT 2010

Jo no sé fins a quin punt pots considerar barat a la gent de guebs.com. Jo
faig servir el plan Webmaster 500 (5€ al mes més domini més iva). 500
mb d'espai i fins a 5Gb de tràfic mensual, i la veritat és que estic molt
content. Tenen un cpanel, i sobretot una shell estupenda :), i he ficat des
de wikis, wordpress, drupals, etc. No he provat el mailman, però sé que
en tenen, però amb aquestes condicions:

"En guebs incluimos el servicio de listas de correo Mailman en todos
nuestros planes, pero únicamente permitimos su utilización para el envio
de mensajes a destinatarios que voluntariamente y conscientemente se hayan
dado de alta en su lista de correo. De ninguna forma, permitimos el SPAM."

Que més o menys vé a ser el que et diuen a tot arreu.

Per si et serveix d'alguna cosa...

xavi

<http://dreamhostapps.com/%20>però