[Geoinquiets Barcelona] la importancia de les dades obertes

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Fri Jan 21 13:13:03 EST 2011

Yep,

> A mi tant delta.icc com www.icc em diuen:

Dins del geocodificador, quan la resposta és json?
Passa' un exemple d'URL. Curiositat malsana.

> Keep-Alivetimeout=15, max=100
> ConnectionKeep-Alive

Això és la configuració per defecte de l'apache 2, penso.
El timeout hauria de ser més baix per anar bé. Però trobo que el
keepalive té sentit quan esperes pocs usuaris simultanis però cada un
fa ràfegues de peticions seguides, com és el cas. Corregeix-me si
m'equivoco, que d'això no domino.

Francament, no crec que ningú s'hagi parat mai a mirar-ho.

> Extraoficialment algu sap la càrrega del servidor? Aquestes aplicacions de
> tercers de qui parleu fan moltes peticions?

Difícilment crec que hi hagi mai 100 persones accedint-hi
simultàniament (vaja, ni 10).
Les proves de càrrega del geocoder aguantaven 50 threads simultanis
amb dignitat, amb una configuració del servidor per defecte.

> Amb aquesta configuracio jugar a "hundir la flota" es molt més facil.

Home, si el que vols és fer atacs de DoS, ho tens molt fàcil. Ningú no
s'ha preparat per l'efecte slashdot, em temo. :)
Hi va haver un temps que els WMS no aguantaven ni UN sol usuari fent
peticions tilejades...

Slt,

Oscar.