[Geoinquiets Barcelona] la importancia de les dades obertes

Antonio Santiago asantiagop at gmail.com
Fri Jan 21 13:54:27 EST 2011

> [...]
> El timeout hauria de ser més baix per anar bé. Però trobo que el
> keepalive té sentit quan esperes pocs usuaris simultanis però cada un
> fa ràfegues de peticions seguides, com és el cas. Corregeix-me si
> m'equivoco, que d'això no domino.
>
> Francament, no crec que ningú s'hagi parat mai a mirar-ho.

> de
>
> Difícilment crec que hi hagi mai 100 persones accedint-hi
> simultàniament (vaja, ni 10).
> Les proves de càrrega del geocoder aguantaven 50 threads simultanis
> amb dignitat, amb una configuració del servidor per defecte.

nop, som geo.inquiets no nois.dolents.inquiets  :)
Com estaven mirant els headers m'ha cridat l'atencio.

Entenc que si no s'han donat problemes al servidor és perque s'ha tingut en
compte el dimensionat necesari pel volum de peticions calculat.

Aixó si, si a 6000 catalans, del 6millions que som, els hi dona per fer unes
quantes cerques concurrent (podem plantejar una quedada :p)  posariem al
servidor en apuros.

--
<http://www.acuriousanimal.com>| Blog: http://www.acuriousanimal.com/blog