[Geoinquiets Barcelona] Jornada Cibernàrium: "Open Data: el repte d'alliberar el coneixement de les organitzacions"

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Fri Jun 17 07:50:56 EDT 2011

Bon dia,

només dir-vos que ahir vaig assistir a la jornada Open Data que es va dur a
terme al Cibernàrium. Podeu seguir algunes notes al twitter amb els hastags
#elcibernarium #opendata. Van dir que properament publicaran les xerrades al
slideshare de BCN Activa.

Cal dir que hi va haver força assistents, entre d'ells personal de l'ICC que
treballa a l'àrea de suport a la C4 (Comissió de Coordinació Cartogràfica de
Catalunya).

Personalment, que són bastant nova en aquests temes (i sobretot
terminologia), la jornada em va ser molt aprofitosa.

Ens veiem,

Assumpció.