Re: [Geoinquiets Barcelona] WMS és obsolet

luis peinado luis.peinado at geodata.es
Tue Jun 28 03:14:14 EDT 2011

Cal afegir el factor terrorista/catastrofista dels nostres temps, si vols
que algú llegeixi el teu p... article cal que es tituli "WMS is dead" o
"Windows is dead" o "ESRI is dead" o "Elvis is dead", si l'article es digués
"Consideracions serioses sobre les possibilitats de sustituir alguns serveis
WMS d'explotació massiva per a servidors d'imatges tilejades, bla, bla, bla"
no li hauriem fet ni cas i haguéssim pensat que és "més del mateix" que, de
fet, és el que la majoria hem fet quan portavem 4 línies llegides.

El 27 de juny de 2011 19:08, Jorge Gaspar Sanz Salinas <jsanz at osgeo.org> ha
escrit:

*Lluís Peinado*

***Geodata Sistemas,SL.*