[Geoinquiets Barcelona] crowdsourcing definition from Financial Times Lexicon

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Tue Oct 4 09:46:26 EDT 2011

Ostres, com mes llegeixo veig que aixo del cs si es unmodel de negoci... una
manera mes de produir les empreses! (el problema es q nosaltres associem cs
a osm... reitero, els kumbes de la historia.

La cadena es empresa >xarxa social propia > cs actiuo passiu> benefici
(economic per empresa i reconeixement, sentiment depertenença i descomptes
perl inxividuo.

ens ho passarem pipa a can .info!

marc