Re: [Geoinquiets Barcelona] open és mort !

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Wed Oct 5 18:49:04 EDT 2011

Proposo Dead Source o Dead Government, tal com van les coses és el més ajustat.

En sèriu, el que l'article tracta de dir (entenc) és que la impressió
que donem quan promovem l'Open* és de "esto es un atraco", regala'ns
lo teu a canvi de res.

I que cal transmetre allò que sempre recorda l'A. F. Rodríguez de que
"si compartimos, ganamos todos" (em sembla que és tret del llibre "La
buena suerte"), o sigui que els beneficis són recíprocs (no el codi o
el govern).
.

El 6 d’octubre de 2011 0:24, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: