Re: [Geoinquiets Barcelona] open és mort !

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Wed Oct 5 18:53:03 EDT 2011

Ostres.... m'ha encantat aquesta última pregunta teva: me n'adono ara que el
croudfunding ja fa temps que rutlla! (...i el croudsourcing... ..ja en
parlarem demà a la tarda).

La reflexió de l'article és bona (i comprensible fora l'administració on
mystuff és el de tothom!) en tot cas no m'hagrada aquest tipus d'article que
cercant la grandiloqüència posen en perill paraules I CONCEPTES que han
costat molt de difondre i de fer avançar.

Allò "OPEN" ha de seguir sent OPEN fins que tots els objectius s'hagin
acomplert. Interessant la reflexió (tot i que sesgada), dolenta la forma.

Marc