[Geoinquiets Barcelona] bombers a Barcelona

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Sat Oct 29 11:05:24 EDT 2011

Molt bona iniciativa Raf! Realment amb ben poc es pot fer molta feina!

Només dues observacions:

1) Quan l'aplicació va sortir a la llista vaig estar jugant-hi una estona i, tot i ser una gran idea, és poc fina. I és que calen molts càlculs per a crear isocrones d'una xarxa tan extremadament tupida com la que té google maps. És per això que m'ensumo que no tenen en compte certs nivells de zoom, que sí serien necessaris per als càlculs dels bombers de Barcelona. A banda simplifica exessivament el polígon resultant per a limitar la complexitat dels càlculs (feu una hora des de Barcelona i veureu que vull dir).

2) Els camions de bombers tenen sirenes i no han de respectar les normes de circulació :-)  Per tant en 5 o 10 minuts haurien de poder recórrer força més distància que un cotxe normal, pel que teòricament les isocrones haurien de cobrir més superfície del que es representa al mapa.

Tot i això molt bona idea i ben il·lustrativa!

Felicitats Raf

Àlex