[Geoinquiets Barcelona] bombers a Barcelona

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sat Oct 29 14:29:26 EDT 2011

Si i si, tens tota la raó.

Abans d'enviar el post vaig voler contactar l'autor de l'eina per aclarir
aquests dos punts, però em retorna el correu  =(

En el tema de trama cal filar molt prim per aconseguir bons resultats, però
en el tema de la velocitat ja no hi estic tant d'acord: no crec que la
velocitat mitjana dels serveis d'emergències a la ciutat de Barcelona superi
de gaire els 50 kmh, almenys a les hores diürnes tal i com està el trànsit
=)