Re: [Geoinquiets Barcelona] Esade convoca a políticos y empresarios a debatir sobre los retos políticos futuros

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sun Sep 25 10:15:26 EDT 2011

Ok, cert que no hauria estat de més possar un [OT] al subject.

Per si hi ha algún dubte, només comentar que després de llegir la notícia
que he enviat em va venir al cap un comentari que vaig sentir a la darrera
trobada i ho vaig relacionar.  RES MÉS. El comentari tenia a veure amb la
dinamització de l'economia en el sector TIC català.

La meva intenció no ha estat generar cap mena de controvèrsia ni generar cap
debat, només era informatiu per si algú estava interessat. Vaja ... no creia
que això s'havia d'aclarir.

Cadascú és lliure de pensar el que vulgui però la veritat és que no veig per
enlloc cap mena de provocació ni de controversia ni de res que se li
assembli.

Anna.