Re: [Geoinquiets Barcelona] Esade convoca a políticos y empresarios a debatir sobre los retos políticos futuros

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sun Sep 25 10:24:33 EDT 2011

Rellegeixo el meu missatge i veig que no he deixat clar que tenia dues parts
diferenciades: la resposta dels OT, i la recomanació generalitzadora dels
temes i l'etiqueta a la llista de correu.
Ho sento Anna, no et volia acusar de res ni retreure res dels teus
missatges. Simplement no he tingut priu cura en redactar i he barrejat dos
missatges, un dels quals no anava dirigut a tu en particukar.

Raf