Re: [Geoinquiets Barcelona] Feina i experiència

David Nogué dnogue.planol.info at gmail.com
Sun Apr 8 17:57:22 EDT 2012

Raf, ets un poeta! molt bona aquesta del DJ, me l'apunto, ho subscric totalment.

un bon CV s'assembla més a la maleta d'un DJ que a una llista de la compra. més important que els títols adquirits, ho són els projectes en els que hagis participat, i els desenvolupaments que hagis fet.

per cert, si algú té ganes de fer treball de camp remunerat, que es passi per planol.info i en parlem.

Enviado desde mi iPhone