Re: [Geoinquiets Barcelona] descàrrega informació transport

David Nogué dnogue.planol.info at gmail.com
Mon Feb 27 11:10:55 EST 2012

Hola Jaume,

abans de posar el crit al cel, et recordo que això d'obrir dades és una moda recent, i que va guanyant adeptes dia a dia.

Cal fer pedagogia, cal explicar què vols i com ho faràs servir... insisteixo en que contacteu l'Òscar, que és molt tractable i li demaneu el què necessiteu.

Qui ha dit que això és fàcil...

Enviado desde mi iPhone