[Geoinquiets Barcelona] labels 1:5000 icc

David Nogué dnogue.planol.info at gmail.com
Wed Feb 29 18:02:03 EST 2012

Hola Eduard,

efectivament, és un problema de codificació.

segurament fas servir la versió en anglès d'un visualitzador, i això fa
que no porti l'intèrpret UTF-8 per defecte.

desar l'arxiu dbf en utf8 com diu l' Alexandre és una opció, que porta
feina si tens molts fulls a carregar.

també ho és mirar si el programa et permet activar diferents intèrprets
de caracters, de forma natural o agregant alguna llibreria, i triar l'utf-8.

darrerament hem hagut de treballar amb caracters en xinès per a
Eixos.cat, i la versió internacional de l' UTF8  el processa bé, s'ho
menja tot.

salut!

David Nogué