[Geoinquiets Barcelona] SmartCities - Geoinquiets i ACTIG

Enric Rodellas enricrodellas at gmail.com
Fri Jul 13 09:06:58 PDT 2012

Benvolguts,

En aquestes dates ja hi ha els moviments per preparar el event del
SmartCities http://www.smartcityexpo.com/
... i bé com ... tot hi ha un cert desori, informacions creuades, equívocs,
etc.
O sigui prego que em disculpeu si em veieu molt despistat, o patino, o la
fico a fons.
En tot cas, des d'aquest gran càrrec de president de l'ACTIG:

EXPOSO els moviments que des de l'ACTIG estem fent.
- Entenem que els 'geo' serem acollits dins la secció de SmartGeo, local
- Proposem organitzar algunes activitats
     1- FORUM TIG/SIG, 11a edició.
     2- Organitzar algun curs relacionat amb els sensors i els OGC
     3- Acollir els de OSGEO (atès que s'ha anul·lat) (Bé sembla que aniran
a la Índia...)
     4- Speak Corners
- Proposem als organitzadors de la fira que els 'nostres' assistents no han
de pagar entrada, o bé perquè ens facin un passi especial, o bé perquè
alguna empresa patrocini la nostra entrada. (Els nostres assistents són els
socis de l'ACTIG, els geoinquiets, i els que s'apuntin al Forum TIG/SIG)

les ACCIONS més concretes que estem fent són:
 - Parlar (o intentar-ho) amb els organitzadors de la fira, per veure com
s'encaixen aquestes activitats.
 - Parlar (o intentar-ho) amb el ICC, per veure com encaixem
 - Buscar financiació per alguna de les activitats exposades.
 - Buscar financiació per una trobada/activitat específica dels
Geoinquiets/Geoinquietos. El Jorge Sanz potser ja té més informacions.

pel que fa als GEOINQUIETS, penso ...
 - Que la reunió de novembre s'hauria de fer en el context del SmartCities
 - Que es podria fer una trobada dels geoinquiets ibéricos o europeus.
 - Que es poden fer alguns Speak Corners. De fet els Geoinquiets es
mereixen un Speak Corner continuu.
 - Pose'm el Rafa en una pantalla, que vaig tiutejat (a partir de les 10h
del matí)
 - Fer alguna activitat hand-on.
 .... En fi, proposem, apuntem i disparem . Fem.
Ara és el moment de proposar i concretar. El setembre ha d'estar tot molt
lligat.
Espero veure'ns el dimarts, i demano que reserveu un temps per tractar el
tema.

Enric Rodellas
www.actig.cat