[Geoinquiets Barcelona] SmartCities - Geoinquiets i ACTIG

Carles Baiges Camprubí carlesbaiges at gmail.com
Fri Jul 13 10:42:23 PDT 2012

Hola,

jo no podré assistir dimarts perquè sóc fora, i de fet fa molt poquet que
estic a la llista de geoinquiets.

Però si per les dates del smartcity congress es fes alguna cosa podria
donar un cop de mà.

Només perquè ho tingueu present el dimarts si heu de mesurar forces  ;)

Bon cap de setmana,

Carles Baiges Camprubí
www.ruador.net

El 13 de juliol de 2012 18:06, Enric Rodellas <enricrodellas a gmail.com> ha
escrit: